24 Mayıs 2013 Cuma

KANEPE KILIFI

                                                           
                                                       Kanepenin yeni hali



                                                             
                                                                  ÖNCESİ
   Kanepenin kılıfı 2 parçadan oluşuyor.Birisi yan ve ön kısım,diğeri yatak ve arka kısmı.Kanepenin daha öncede yan kısımlarını çıkartıp yeşil kılıf dikmiştim.Daha iç açıcı olsun istedim,kırık beyaz döşemelik kumaş ve renk katsın diye yastık için farklı bir kumaş seçtim.Gerçi çok seçenek yoktu malum burası ilçe her istediğinizi bulamıyorsunuz.

                                                                   
                                                                   SONRASI


                                                         
                                               
                                        Yan dikiş arasına  fitil  çalışması  uyguladım.


                                                       
                                                              Kanepenin açılmış hali                                                      

                                                                           


                                               
                           

                                                 
                                                         Yastıklar  odaya  renk  kattı.
                     
                                   

                             Kanepeye şalda dikmek lazım dedim, klasik yöntemle köşe çevirmesi yaptım.

                                                             
                               
            Tabii ki bitmedi perde, masa örtüsü sandalye kaplaması da yaptım .Arkası yarın......
               

42 yorum :

  1. maşallah ne kadar da yeteneklisiniz böylee

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık Türkan hanım hiç kılıf gibi durmuyor çok başarılı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pınar hanım,özellikle kaplama gibi görünmesini istedim..

      Sil
  3. ben de fotolara bakınca kılıf nerde kaplama yapılmış buna diye düşünmüştüm, ellerinize sağlık çok çok hoş olmuş, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar muntazam olmuş, 40 yıllık döşemeci gibisiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle müthiş olmuş, ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. süpersin önünde saygıyla eğiliyorum

    YanıtlaSil
  7. vay canına !! muhteşem güzel olmuş. çok itinalı ,temiz ve güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık. maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel iltifatlar karşısında şımarsam mı acaba?...

      Sil
  8. Yeni hali çok güzel olmuş bakınca insanın içi açılıyor güle güle kullanın canım..

    YanıtlaSil
  9. Evet odaya girdikçe benimde içim açılıyor,doğru kumaş seçimi yapmışım,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Tek kelimeyle harika,bayıldım doğrusu.Elin kızı neler yapıyor, sen daha otur nursel..:)

    YanıtlaSil
  11. çok kolay olmasa gerek ama gayet başarılı bir iş çıkarmışsın.
    kutluyorum yürekten. eline, emeğine sağlık.
    güzel günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Evet uzun süren bir çalışma oldu,sonuç ta güzel olunca emeğim boşa gitmedi.Dilekleriniz içinde teşekkür ederim.Bendende sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Detayını da anlattığın için teşekkür ederiz Türkan ablacığım gerçekten çok kullanışlı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar iç açıcı.. Baharın huzurunu simgeler gibi :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Turkan hanim bende boyle bir kilif yapmak istiyorum. Bir kanepe için ortalama ne kadar kumaş kullandiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten mükemmel olmuş Türkan hanım elinize emeğinize sağlık.Bende böyle bir kılıf hayal ediyordum ama kollarını ve alt ön kısmını suni deri yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu yeni gördüm, beğeniniz için teşekkür ederim. Kanepe kılıfında ki amacım hem değişiklik olsun hemde silmekten kurtulmaktı. Yıkanabilir olunca daha temiz oluyor.
      Siz deri yapabilirsiniz, o kısımları sadece silersiniz. Sevgiler

      Sil
  17. süper olmuş maşallah ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba turkan hanım.ellerinize sağlık çok güzel.ben kanepemi nasıl kaplayabilirim detaylı bilgi verbilirseniz çok mutlu olurum.kumaşın kanepe açılınca kasmaması için nasıl bir yöntem izlediniz.paylaşabilir misiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...