26 Nisan 2013 Cuma

Oda Takımından Mutfak Perdesi

       Evim çatı katında olduğu için istediğim gibi perde bulamadım.Bende kullanmadığım dantellerden
                                                              perde  diktim.

                                     



                                          Bu arada kışın ektiğim hercailer balkonu renklendirdi.

                                                                                                                                                                                                             Dantelleri oval şekilde yerleştirip makinada sardım üst kısmına piko yaptım.      


                                                               Buda kapının perdesi.



                                                       
               

44 yorum :

  1. Çok güzel olmuş gerçekten perdeleriniz. benim de var çeyizimden değerlendirmeyi bekleyen krem rengi danteller. Ellerinize sağlık Türkan hanım. güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  2. Bravo size ! Hem yerine uygun çok orijinal ve şık perdeleriniz olmuş hem de kullanılmayan dantelleri değerlendirmişsiniz.
    Bu tür çalışmaları canı gönülden destekliyorum. Parasını verip diktirmeyi herkes bilir. Dahası, oda takımına verilen emek ve zaman da ziyan olmamış böylece. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim,değerlendirme çalışmaları benimde çok hoşuma gidiyor, dolapta bekleyen el emeklerini kullanmış oldum çokta ekonomik oldu...

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık ne güzel düşünmüşsünüz harika olmuşlar.Çatı katınada ayrı bayılırım sağlıklı,ağız tadıyla, ailece kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Dilekeriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Valla harika bir değerlendirme olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Feyza hanım..

    YanıtlaSil
  8. becerikli hanımın hali başka oluyor.çok beğendim.ayrıca çokda yakışmış.eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz ve diğer arkadaşlar becerikli olmayan varmı? Fatma hanım...Sevgiler..

      Sil
  9. merhabalar Türkan hanım hobi etkinliğin de sizle eşleşme olmuş ,çok memnun oldum.
    bu dantel dönüşümü harika olmuş ellerinize sağlık ,blogunuza baktım çok güzel çalışmalarınız var
    kısa zaman da haberleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Fatma hanım bende merak ediyordum, sizin sayfanızada yazmıştım adresinizi gönderirseniz memnun olurum.

      Sil
  10. hem çok moderne hem de otantik.. bayıldım.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım yaa ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  12. muhteşem çok beğendim..aslında ben de bulamıyorum istediğim gibi mutfağa..fikir oldu bana ççok sağol..

    YanıtlaSil
  13. Önemli değil,sizde elinizdeki dantelleri kullanarak yaparsınız.

    YanıtlaSil
  14. Bu güzelliği ben nasıl kaçırmışım ki; harkulade bir çalışma yapmışsınız ben bu tür bir çalışma hiç görmedim, inanılmaz bir güzelliğe imza atmışsınız, çok orijinal bir fikir, harikasınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Handan Hanım sizde harikasınız...

      Sil
  15. Ben çok sevdim. Hem perdeyi hemde o çiçeklere Ba yılll dımmmm :) Çok fazla dantelle haşır neşir değilim ama muazzam olmuş :)))) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...