2 Şubat 2015 Pazartesi

Dantel - Kumaş Masa Örtüsü


 Örtünün dantelini daha önce örmüştüm. Alpaka keten kumaşa danteli teğelle tutturdum.Düzgün olması için kumaştan iplik çektim onun üstüne gelecek şekilde teğelledim. Daha önce yaptıklarımda  altta kalan kumaş payı ile  piko çekmiştim. Bu tekniği yeni fark ettim. Bu daha kolay, 2 kez sarma işlemi yapıp alttaki kumaş payı dibinden kesiliyor.

                               Nakış ipliği takıp , ayar yaptıktan sonra sarma işlemine başladım.






                                               Sarma  işlemi bitince alttaki payı kestim.









                      Benim düşüncem ; sade ve zarif oldu. Bakalım sizler beğenecek misiniz?

24 yorum :

  1. Bu örtüyü yıllar önce yapsaydınız belki dediğiniz gibi "sade ve zarif" denebilirdi. Ama bugünkü şartlarda oldukça ağır, zarif ve şık bir iş olmuş. Ellerinize sağlık, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. beğenilmeyecek gibi değil ki, muhteşem olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş çok beğendim günümüzün nadide işlerinden ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Çook güzel ve zarif elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel harika alpaga kumaşla dantel çok zarif durmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Sağ tarafta yazının başlığını görünce doğrusu böyle bir iş beklemiyordum.Çok güzel çok şık bir örtü olmuş.Kumaş dantel işbirliğini çok severim zaten.
    Benim de sarılacak bir dantelim var, yanlış anlamadıysam pikoyu iki kez üst üste sardınız değil mi.Böyle yapıldığını bilmiyordum.Bilgi için teşekkür ederim şahsım adına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nursel hanım. Evet 2 kez piko yapıp alttaki pay kesiliyor. Ben de yeni uyguladım , daha pratik oluyor. Sizin sonucu da merakla bekliyorum , kolay gelsin.

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık. benimde var böyle bir masa örtüm ceyizden hiç kullanmadım. şimdi nasılda hoşoma gitti. hemen çıkartıp kullanmalıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Günümüzde hazır örtüler kullanılsa da el emeğinin yerini tutmaz. Sen de örtünü bekletme hemen kullan. Sevgiler

      Sil
  8. Çok güzel bir çalışma olmuş Elinize emeğinize sağlık çok renkli güzel blogunuzu izlemeye aldım ilgilenirseniz banada beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir çalışma olmuş Elinize emeğinize sağlık çok renkli güzel blogunuzu izlemeye aldım ilgilenirseniz banada beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık arkadaşım her zamanki gibi zarif ve ehil elden çıkmış...kurdele işine başlayalı böyle güzel örtüleri süsleme eğilimine girişiyorum...ama sade her zaman tercihimdir...sevgiler,kızınıza ve oğlunuza selamlar...

    YanıtlaSil
  11. Kumaşla dantelin buluşmasını her zaman çok sevmişimdir. Çok muntazam çalışmıssınız. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...