3 Haziran 2014 Salı

Tığ işi - Kumaş Çocuk Elbisesi



                               
                      Robası tığ işinden etek kısmı kumaştan bebek elbisesi yaptım.
               Elbiseye başlarken ne kullanacağıma karar vermemiştim. Robasını beyazdan örünce renk katsın diye evdeki kumaşlardan seçtim,  robanın etrafına yeşil ve pembeden kenar oyası yaptım. Çiçekleri de ekleyince güzel oldu. Düğmeleri sanki elbise için almışım onlarda evdeki malzemelerden.


                     


       Tokalara önce lastik takmayı denedim istediğim gibi olmadı, cıt cıt tokalardan alıp üstüne yapıştırdım.


   
  Tokaları önce lastikli yapmayı düşünmüştüm, sonradan karar değiştirdim çıt çıt tokalı yaptım.





                                                                            Robanın grafiği



23 yorum :

  1. Türkan es un vestido precioso y los colores son muy bonitos. Un beso

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Maritza, benden öpücükler..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık Türkan hanım.Selamlar :))

    YanıtlaSil
  3. Beautiful,very cute <3!!!
    Have a nice day,greeting.

    YanıtlaSil
  4. Çok cici olmuş, bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş tam baharlık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok cici bir elbise ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...