15 Ocak 2015 Perşembe

KANEPE KILIFI 3

                    Alınan Sertex döşemelik kumaşlarla kayın valideme 2 tane kanepe kılıfı   diktim .
   Ben 2 senedir kullanıyorum , çok rahat oluyor. Kirlendiğinde çıkar yıka .Görüntü açısından da çok şık . 2 kanepeyi kaplamaya verseniz , yüksek ücret isterler . 6 m. krem,  5.5 m yeşil , 4 m desenli kumaş al , dik 350 tl  . Oh ne güzel kendin  pişir, kendin ye.




                                                              Kanepenin eski hali


Yanlara fitil uygulaması yaptım.






 


                                    Fiskos masaya da örtü ile odanın görünüşü yenilendi.
                                                       Güle güle kullanılsın.

33 yorum :

  1. Harika olmuş! Bayıldımm ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş, tebrik ederim, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Very beautiful!!!
    Greetings.:*

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. diktiğiniz kılıflarla çok daha güzel olduğunu söylemeliyim:)) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş Türkan hanım, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Hepinize değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar , sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Türkan Hanım, sen resmen döşemecilik yapmışsın, süper olmuş ! Ellerine sağlık ve güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. Elleriniz dert görmesin .Çok temiz ve güzel bir dikiş.Kayın valideniz güle güle kullansın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Daha önce yaptınızı da çok beğenmiştim,bu işte ustasınız belliki .Ellerinize ,yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nursel hanımcığım , bu tür kanepe kılıfı olarak 2.çalışmam .Kız meslekteyken bir hocamız vardı , mm. hata olsa not kırardı , birazda onun sayesinde sağolsun.

      Sil
  14. ne mutlu elinden böyle işler gelene. çok güzel olmuş ellerine sağlık evet senin kanepelerde harika olmuştu. bunlarda güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar orjinal olmus cok guzel banada beklerim Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Harika becerikli olmak ne güzel çok şık olmuşlar kumaş seçiminiz çok zevkli..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Türkaaan... Birkaç günlüğüne bize gelseneeee :)))
    Harika dikmişsin kılıfları canım yaaa, ben bir türlü cesaret edemiyorum, diktireyim dedim pahalı geldi verilen fiyat :(
    Emeğine sağlık, kutluyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca bebeğim olmasa hemen gelirdim Banu hanım.
      Teşekkür ederim. Bu tür çalışmaları pahalı yaparlar , bir de istediğin gibi olsa... Bence sizde yaparsınız, takıldığınız yerde yardımcı olurum , Sevgi ve saygılar

      Sil
  18. Çok güzel bir çalışma olmuş!

    YanıtlaSil
  19. Yaptığınız şeyler çok zevkli ve eğlenceli fırsat buldukça girip bakıyorum bende blog işine sizin gibi marifetli yaratıcı insanlarla dostluk kurmak için girdim. Hemen sizi bloğuma ekliyorum http://yasmininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. bi şey sormak istiyorum ,oturma bölümünün alt yeşil kısmını nasıl yaptınız?Kaplama yapmamışsınız galiba ama bende zımba makinesi olmadan koltuklarımı yenilemek istiyorum,yardımcı olursanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
  21. Mrb bizim koltukla rimizn kenarları ahşap sadece krem kismini ayni şekilde kesip zimbalasam olur mu ciksin istemiyorum ve sizce kenarlara fitil koymam sart mi ve zimba ahşaba mi kumas a mi zimbalanacak

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...