12 Mayıs 2018 Cumartesi

METAL SAPLI ÇANTA


                              Annem için diktiğim çanta ile merhaba arkadaşlar.


Son zamanların popüler çanta modeli olan metal sapla yapılan çantaları denemeyi çok istiyordum. Nasip annemeymiş.
 Bu güpürle annem kendine ceket dikmiş . Çantası da benden olsun dedim.



Güpürün uç kısmından yeteri kadar olmadığı için desen arasından kesip kenar oluşturdum. Yüzeyin tamamını kaplamakdansa bir kısmını açıkta bırakmak daha vurgulayıcı oldu.


Balkon keyfi eşliğinde çantamı bitirip çokta güzell oldu derken

 Çantaya nazar ettim, klipsi koptu. Kısa bir moral bozukluğundan sonra sapını yeniden diktim.
 Aman sizde Maşallah deyin göze gelmesin 😊😊😊

 
     Bahçe  girişine ektiğim sarmaşık açmışken fırsatlar değerlendirildi.




                         Bitti mi? Tabii ki bitmedi, bir de içine bakın.

                                 
                                                Video ile izlemek için  tıklayınız


              Annelerin en güzeli için hazırlanan çanta bu gün sahibine kavuşacak.

                        Hepinizin anneler gününü kutlar sevgilerimi sunarım.

14 yorum :

  1. Bayıldım çantaya Türkan hanım 😍 ellerinize sağlık 😙 anneniz güle güe kullansın, eminimki çok beğenmiştir ❤ El emeği göz nuru nede olsa. Bu arada kumaşın alttan gözükmesi çok şık olmuş bence, böyle daha vurgulayıcı görünüyor ❤😍😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Irmakcım, beğenmene sevindim. Doğru karar vermişim demekki😌😘💕💕

      Sil
  2. Annem...
    Güzel annem....! Ellerine sağlık.
    Anneler gnün kutlu olsun.
    Güzellik.
    Becerikli hatun ne desem-ne yapsam senin eserlerin yanında sönük kalır.
    Bu kadar mı güzel olur bir vintange çanta harika olmuş.MAŞALLAH...!
    Güle güle kullansın,değerli annemiz.
    Hilmi'me özel selamlarımı çakar ikinizi de öperim...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam,
      Ablam canım ablam güzel sözlerin için teşekkür ederim. Inşallah, bizden de öpücükler😘💕💕💕💕💕💕💕

      Sil
  3. Çantanın aparatının bulunduğu yerde o güzellim oya olmazsa olmazdı yani,
    Yaaa,,,kadın o ne müthiş zarif bir dokunuştur öyle...
    Görüntü kirliliği sakın olmasın diye ne titiz çalışır benim Türkan'ım,
    sen bir MARKASIN ne deyim başka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksantirik işler benden sorulur😌😌😌
      İsterse çevirsun içini kullansın😄😄😄
      Ahh nerdeeee sana-banadan ileri gidemiyorum Merih abla😐😐

      Sil
  4. Türkan hanım annenizin çantası süper olmuş bayıldım ellerinize sağlık 😊👍👌👏👏🌷🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar hanım😘💕💕💕💕

      Sil
  5. Yine sahane bir calisma, zarafet, ince iscilik ile annene hediyelerin en guzelini sunmussun.
    Ne yapsam acaba? Sema'dan birsey cikmadi, onu birakip, ikide annene yaptiklarina mi sarksam?:))))
    Ellerine saglik, annecigine allah uzun ve saglikli omurler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu galiba😄😄özelinden, güzelinden...
      Ayy Mevlude bunca zamandır uğraşırsın bi çantayı kapamadın😄😄😄bari bir çantada sanada diksin Türkan😄😄
      Aminn, cümlemizin insallah😘💕💕

      Sil
  6. Blog adınız gibi gerçekten özgün tasarım.Seviyorum ben böyle özgün şeyleri ve sizi çok takdir ediyorum.Sizin yanına gelip biraz staj mı yapsam acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel, sizin tarafınızdan takdir edilmek. Bende sizi ve yazılarınızı okumayı seviyorum.
      Vallahi iyi olur, bende bu arada terapimi olurdum:))
      Şakası bir yana 2 hafta hiç iyi değildim, sizi aramayı düşündüm ama rahatsızlık olur diye kaçındım bundan. Şimdi iyiyim merak etmeyin, sevgiler.

      Sil
    2. Şimdi gördüm yorumunuzu.Bana mesaj atabilirsiniz.Uygunsam o an dönmem ama sonra dönerim size.Umarım daha iyisinizdir artık.

      Sil
    3. Teşekkür ederim Yurdagül hanım, bende yeni gördüm yorumunuzu. İyiyim şuan, arada dibe vurup çıkıyorum.. Hayat iştee..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...