18 Ağustos 2018 Cumartesi

Vintage Çanta

8 yorum :

  1. muhteşem olmuş. geçen sene ben de yaptım. kalıp bulamadığım için kendim kalıp oluşturdum ama pek içime sinmedi. kalıbını paylaşırsanız çok sevinirim. (sakıncası yoksa) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Emine hanım, sze instagram göndereyim kalıbı, sevgiler💓💓

      Sil
  2. Bir çanta ancak bu kadar romantik olur.
    Ve romantik şekilde de romantik bir kadın tarafından sunulur.
    Tebrik ederim.Emeğine sağlık...
    Güzel ve hamaratım seni çooook seviyorum.💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasın ablacım, bende seni çik seviyorum💓💓💓

      Sil
  3. Emeklerinize sağlık :) Çok şık olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bir çanta bu kadar harika olur!
    Blogunuz harika!
    Yeni yazımı okumanız beni çok mutlu edecektir. Sevgilerimle!
    http://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimi-gelistirmek-istiyorum-diyenler.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...