9 Nisan 2018 Pazartesi

Sevimli Tavuklar


Merhaba arkadaşlar..
 Geçen sene yumurta kabuklarını boyadığım dönemde bunlara tavuk dikmek lazım diye düşünmüştüm, kısmet bugünmüş. Genelde mutfak aksesuarı olarak kullanılsa da çok güzel oyuncak olur diye düşündüm. Hep bebek, kedi olacak değil ya biraz değişiklik olsun. 23 Nisan'da çocukları sevindirsinler.








 
                                 Yakında bez yumurtaları ile Tülin hanıma gitmek için yola çıkacaklar.
                                                           Hepinize sevgiler



11 yorum :

  1. Gelsinler, gelsinler... ben hemen bir kümes aralayayım onlara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kümesimizde süslü olsun ama 😄😄😘💕💕

      Sil
  2. Çok tatlılar çok ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Gıtgıtgıııııddddaaaak...!

    Türkan'nımın kalbi sımsıcak.
    İnanmazsan git de Hilmi'min gözlerinin içine bak.

    Ellerine sağlık gülüm...Harikasın yine.

    YanıtlaSil
  4. Ay çok sevimli olmuşlar.Bayılıyorum ürettiklerinize :) Takdir ediyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül hanım, sizin tarafınızdan takdir edilmek ayrı güzel. Bende kısıtlı zamanlarımda üreterek terapimi yapıyorum. Dön dolaş aynı işleri yapmak insanı sıkıyor. Böyle sevimli işler hayata renk katıyor. Sevgiler

      Sil
  5. çok sevimli cok tatlı olmuslar eline saglık bende beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, hoş geldiniz. Tabii ki gelirim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...