29 Temmuz 2013 Pazartesi

Saat Yenileme

                   Kanepe kılıfından sonra odaya uyumlu olsun diye saati de yenilemek gerekir dedim
                                                            ve netice bu oldu.


                                                    Saatin mekanizmalarını çıkardım.


                                                  İçine daire şeklinde kestiğim kumaşı yapıştırdım.



                                                    Rakamları kumaş boyası ile çizdim.


                                      Uygun rengte iplikle kordon yapıp çevresine yapıştırdım.



                                  Akrep ve yelkovanı yerine taktım. Bu kısım biraz dikkat istiyor.


                               Saatin dış kısmını turuncuya boyadım, camıyla beraber yerine taktım.


                                                                 Arkadan vidalarını  taktım.

                                                                   Bitmiş   hali








18 yorum :

  1. çok güzel bir fikir harika olmuş. Ellerine sağlık Türkan ablacım ...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Emine Hanım..

    YanıtlaSil
  3. ne kadar hoş olmuş,bayılıyorum böyle yenilenen şeylere..:) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine, emeğine sağlık, harika olmuş !

    Hem reklamdan kurtulmuşun hem de evin havasına uygun, renkli neşeli bir saatin olmuş. Hep güzel zamanları göstersin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi oldu.Sizin içinde zaman güzellikleri göstersin inşallah..

      Sil
  5. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.hamaratlık böyle birşey ne yapsanız güzel oluyor selamlar:)

    YanıtlaSil
  6. İnsanın sizler gibi hamarat arkadaşları olunca,güzellikler çoğalıyor...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim inşallah.saat çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Harika bir yenileme.ellerine sağlık Türkan abla.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmus, elinize saglik. Kumasin da desenleri cok guzel citir citir

    YanıtlaSil
  10. Esra Hanım hoşgeldiniz,ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık :) bu arada banada buyrun gelin sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşşşş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...