15 Ağustos 2013 Perşembe

Dikiş Sepeti ve İğnelik


    Kanepe kılıfı için aldığım kumaşları değerlendirmeye devam ediyorum.Baykuş yastıktan sonra dikiş sepeti                                                                         ve iğnelik diktim.


               Eskiden kalan sebzelik rafını  kullandım. Taban kısmına döşemelik kumaştan, yanlara da renkli
                                                                       kumaştan  kullandım.

                                                        Sepetin alttan görünüşü



                                                                      İğnelik


8 yorum :

  1. çok şirin bir dikiş seti olmuş.. huzurla kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir dikiş sepeti olmuş. ;)

    YanıtlaSil
  3. Ne bereketliymiş bu döşemelik kumaş :)
    Siz de binim gibi en ufak kırpıntıyı değerlendiriyorsunuz ki bu tutuma şapka çıkartırım.
    Çok şık ve kullanışlı bir dikiş sepeti olmuş, iyi günlerde kullanın.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle kumaş parçaları bitmedi.En ufak parçayı dahi atamıyorum. Kanepeler için kullandığım kumaşın parçaları yeni şeyler yaptıkça ,maliyeti de düşüyor.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar hoş olmuş :) Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel özellikle iğnelik çok hoş elinize sağlık izninizle fotoğrafını çekebilir miyim ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...