16 Ağustos 2015 Pazar

KOT PANTOLONDAN ÇANTA YAPIMI 2


                   Bugüne kadar yaptığım en renkli ve bir o kadar da zevkli çalışma oldu.
        Bu kot için önce başka desen kumaşlar seçmiştim  ama sonradan fikir değiştirdim. Baykuşlu kumaşı kullanmaya karar verdim. Süslemeler için uyumlu kumaş çiçekler ve kumaşın desenini kullanarak dolgu baykuş yaptım. Ayakları da  çok sevimli oldu.



                                                 Sizin için bol bol fotoğraf çektim.





                                                                      Arkadan görünüş


                                                      Ağız kısmına fermuar çalıştım.




                                                Etiket yaptırma işini de hep ihmal ediyorum .
                                     Etiket yaptıran arkadaşlardan adres rica  edeyim bu arada                                                                        



                                           Kumaş çiçeklerin içinde elyaf dolgu kullandım.




                                    Sevimli baykuşum sizlere göz kırpıyor  ve sahibini bekliyor.
                                         Almak için   buradan  iletişim kurunuz.
 

8 yorum :

  1. Çok renkli ve cıvıl cıvıl olmuş, baykuşlar çok tatlı ! Elllerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Türkan hanım.siz bu işin ustasısınız.cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok Şirin olmuşlar. Ellerinize sağlık sevgili adaşım:))

    YanıtlaSil
  4. Yakından görme fırsatım oldu. İnsanın içini açan rengarenk harika bir çanta :) Ellerine sağlık Türkan abla :)

    YanıtlaSil
  5. Rengarenk cıvıl cıvıl yaz ayı insana hissettirdiği gibi çalışmalar yaptırıyor. Elinize sağlık. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş renkler harika baykuş çok hoş tam yazlık çanta olmuş ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  7. benimde projelerimin arasında olan bir çalışma henüz hayata geçiremedim sizin uğraşınız son derece güzel olmuş
    sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  8. ben de bloğuma bekliyorum... http://rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...