21 Eylül 2016 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK YAPALIM

                                    Uzun bir aradan sonra ortaya karışık yapalım.
       Herkese merhaba arkadaşlar . Yokluğumu fark edip merak edenlere özel selamlar canlar . Aranızda değildim ama boş durmadım . Önceden de yayına alınmamışlar varken onlara yenileri eklendi . Biraz hız yapıp ortaya karışık yapayım dedim.


                                                    Önce hangisini söylesem acaba ??
        Arka plandaki şömineyi mermer kısımları haric, Sinan bey yaptılar.
        Çini saat , tabaklar ve kafkas bebekler ben denize efendim.
        Aynı kalıptan 3. elbisem bu kez eteği sulu bir kumaştan , kollarını da kısa yaptım . Kalıp , Burda         dergisi 2012 Eylül 109 nolu model .

                                                 

                                                    Çelenk ,eski çalışmalarımdan



                                                   Masa örtüsü   eski , dekupaj kutu yeni yapıldı


                                            Boncuk işlemeli yastıklar önceden yapılmıştı


   
                                               Balkona şirin saksılar boyandı





                               Sinan beyin yaptığı lambalıklar bu kez çiçeklik oldu.

 
                                                       Peçetelik boyandı




   Balkona branda kumaştan perde dikildi . Yan kısımları ihtiyaca göre açıp kapata bilmek için  düz perde şeklinde , ön kısım dilimli . Mekanizma yapımı yine  Sinan beye ait.


  Su kabağından lambamız acemice de olsa , asıl özellik balkonun aydınlanması için güneş enerjisi kullanıyoruz.  Sinan bey 5 yıl önce  güneş enerji sistemini kurdu . Bahçe ve balkon aydınlanmasında yaz kış yeterli oluyor.


                                                     
     Yeni merakım peynir yapımı . Keçi sütünden , inek sütünden derken soframıza kendi ürünümüzü daha ekledik . Zeytinlerin yapımı Sinan beye ait . Tereyağının yapımını daha önce anlatmıştım. Burada

      
Yeter artık diyenleri duyar gibiyim , bence de yeter , Sema ya diktiğim  kıyafetleri , çocuk elbiselerini ,    Küstüm bebeğin yeni kıyafetini daha sonraya bırakalım.
                                          Cam güzelleri benden size gelsin . Sevgiler
                                              ( Onlarda tohumdan yetiştirildi .)
       

17 yorum :

  1. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın website ziyaretçi trafiğinizi artırıp mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz ve davetiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Harika işler yapmışsınız ,ikinize de maşallah Türkan hanımcığım.

    YanıtlaSil
  3. Kacaklar geri donuyor ne guzel:))
    Masallah yine dokturmussun ki ben zaten biliyordum bos durulmadigini.
    Yine mi Semaaa??? Kiskanmiyorum tamam, kapkac yapacagim bu kesinlesti artik:)))
    Sinan bey adini biryerlere kazimamis olabilir ama hangi koseye baksan heryere seni islemis Turkan, masallah. Herikinizinde ellerine saglik, yeni eviniz yeni mutluluklar getirsin size. Hilmi'ye kocaman opucukler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç, kaç nereye kadar :))
      Yine Semaya ablası ,İstanbul'a geldiğinde fırsatı kaçırdın zaten :))
      Ne güzel sözler, Mevludecim Teşekkür ederiz . Hilmi den de alkış ablası .

      Sil
  4. Adaşım hoş geldiniz hoş geldiniz bu arada çok şık olmuşsunuz :) ne güzel dolu dolu bir yayın olmuş emeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşboduk adaşım .Teşekkür ederim , bu kadar aradan sonra ancak böyle kapatırım arayı, teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  5. Hepsi süper, ellerinize sağlık! Tohumdan yetişen cam güzellerinde de gözüm kaldı :)) Ben de geçen sene petunya tohumu almıştım, başaramadım :( Şimdi sizinkileri görünce tekrar mı denesem diye düşündüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gökçecim , Petunya tohumunun üstüne toprak atılmayacak , küçük tohumlar için aynı teknik uygulanır . Birde saksının üstüne naylon geçirip hafif hava almasını sağla . Toprak nemli kalınca daha çabuk çıkar .

      Sil
  6. Hazıran dan beri eve doğru dürüst dönemeyen ben nihayet bu sabah Ankara ya "merhaba" dedim. Sizleri öyle özlemişim ki valizin birini ancak boşaltıp hemen masaya çöreklendim.
    Ne güzel şeyler, nasıl sevgi ve emek dolu bir ev... Bayıldım.
    En çok da lambalıklar da gözüm kaldı. Bravo eşinize.
    Sevgiler Başkent den.
    Hilmi'ye özelinden olsun ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde evinize hoş geldiniz Tülin hanım.
      Teşekkür ederiz , karı-koca boş duramıyoruz.
      Hilmi'den kocaman alkış geldi Tülin teyzesine :)

      Sil
  7. valla hepsi süper olmuş Türkan abla fakat Sinan abinin yaptıkları da beni çok şaşırttı :) Üretmeyi ve çevreyi güzelleştirmeyi seven hayalgücü geniş iki insan birbirini bulmuş. Yuvanız hep huzur dolu olsun 🙏

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Server hanım.

    YanıtlaSil
  9. Güzel sözlerin, dileklerin için teşekkür ederiz Cerencim .

    YanıtlaSil
  10. On parmağında on marifet olan Türkanım❤️Ara verdin ama dönüşün muhteşem oldu nasıl güzel kareler bunlar ne çok emek çaba var eşinle beraber kutluyorum sizi👏rabbim iki marifetli insanı bir araya getirmiş bu herkese nasip olmaz yürekten maşallah hep sağlıklı olup böyle güzel işler çıkarın .Ayrıca elbisen şahane olup sana çok yakışmış ,güzel yuvanızda mutluluğunuz hep artsın seni ve Hilmi evladımızı sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum❤️💋

    YanıtlaSil
  11. Aslında başlık olarak düşünmüştüm ama biraz iddialı olur diye vazgeçmiştim. Beğenin için teşekkür ederim Ayselim . Hilmiden de alkış geldi ablası.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...