2 Nisan 2017 Pazar

KOKOŞ RAKUN

                                                      Kokoş rakunumla tanışın;
          Yabancı bir sayfada görmüştüm, tabii kalıbı yoktu bu sevimli rakunun. Hemen kalıp çıkarıldı, dikildi. Kumaş kalemlerini de kullanmış oldum. Ben de simli boya olduğu için onu kullandım . Sonra rakunlar hakkında araştırma yaptım ki parlak şeyleri çok severlermiş. O zaman rakunum halinden memnundur.



         Planda göz çevresini boyamak yoktu, tam her şey yolunda giderken boyada dağılma oldu. Öyle olunca kahverengi kalemi kullandım.


                                                           Durumu kurtardık


                                             Biraz da postta keyif yapalım.

                                               ...........................................


                  Hobiumdan aldığım jüt kumaşı çok beğendim, yumuşak bir dokusu var. Şimdilik küçük bir çalışma olsun, sırada bekleyen işler var.  Çift delik sayarak gül motifi  işlendi, lavanta kesesi dikildi.


                       Arka plan yine Sinan beyden, selçuklu desen ahşap kutu.





                                                  Arka planda kalmasın öne alalım.





                    Çok yorulduk, ev yapımı likör eşliğinde kahve keyfini hak ettik.
                                              Keyfiniz daim olsun.😊😏

12 yorum :

  1. Deriiiinnnnn bir ic cektim. Say bakalim neler vardi o ic cekiste:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kahve de sana yapayım kendine gel, likörünü sen seç kavun-vişne-böğürtlen-elma:))

      Sil
  2. İnstagramda falan görüyorum böyle şeyleri nasıl özeniyorum sizin gibi maharetli hatunlara var ya. Harikasınız. Ben yapsam iki günde haşat olur elimde bunlar. Tebrik ediyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Emine hanım, evet çok güzel çalışmalar yapıyorlar. Ben de imreniyorum, sanatsal boyutta çalışanların yeri ayrı. Siz de yaparsınız neden olmasın.Beğeniniz için teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  3. Türkancım öncelikle kutu muh te şemmm Sinan beyin ellerine emeğine sağlık.
    Rakuna da bayıldım yüzde ki ifadeyi süper yakalamışsın canım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum, Sinan beye iletirim. Teşekkürler Hatice hanım.

      Sil
  4. Ellerinize sağlık :) O rakun nasıl güzel bakıyor öyle yalnız :)))
    Bayılıyorum her türlü hayvan şeklinde objeye ♥

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldiniz Oyuntulu Hayat,biraz masum biraz şaşırmış sanki:))
    Teşekkür ederim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. rakun çok güzel görünüyor. elleriniz dert görmesin. jüt kumaş ile kolye yapmak istiyorum ben de ama bir türlü vakit bulamadım. bu arada fondaki kutu çok şık.. tüm fotolar birbirinden güzel. yapan eller dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Emine hanım, yaptığınız kolyeleri çok beğeniyorum zaten jüt kumaş ayrı hava katar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...