25 Aralık 2017 Pazartesi

GEYİK DESENLİ ÇANTA

       
            Merih ablanın etkinliği için dikip, onda gördüğünüz çantamla merhaba arkadaşlar.
Aslında pek çok yayın hazırlanmayı beklerken, geyik desenli el çantam  yeni yıl öncesi zamana uygun olur diye düşündüm.



      Kumaş boyaları ile stencil kullanarak pratik desenler yapılabiliyor. Malum burası küçük yer, ha deyince istediğini bulamazsın. Bulamam da benim aklıma düştü yapmam lazım.
Gidip Sinan beyin atölyesinden geyik aşırdığım 😊😊 , sonrada onlarla baskı uygulaması yaptığımdan beri bekleyen  buluşum çantamla yerini buldu.



 Astar için geyik desenli kırmızı poplin tercih edildi, iç cep ve etiket ihmal edilmedi.


Sonra geyikler ait oldukları doğayla buluşturuldu.


                                                 Elçik ve püskül detayı unutulmadı.


              Elim değmişken iki tane dikeyim deyip, ped cüzdanları ihmal edilmedi.

                   Bu güzel çantalarım satışta, almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz.



Ve size bir geyikli çanta daha, instagram hesabıma çekilişim var, katılın şansınızı deneyin.
                                                             tık tık

     Hepinizin yeni yılını şimdiden kutluyorum, geyiklerim kadar mutlu olun .😊😉

14 yorum :

  1. Merih’e de yazmıştım, yılbaşı süsü gibi olmuşlar Türksn. Ellerine sağlık, ünlü çok pahalı bir çanta aksesuar mağazası var ya, sanki oradan almışsın gibi😂😂😍 Hep aldığımız mağazadan almamışsın bu sefer 😁😁 Maşallah, nazar değmesin 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevdacım,evett yine aynı mağazadan aldım😀😉

      Sil
  2. Çok beğenmiştim, tekrar gözierim şenlendi canım. Ellerine sağlık. Hayırlı satıslar. Bol bereketli olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin hanım, inşallah😊

      Sil
  3. Ellerine sağlık .Ne kadar temiz ve muntazam çalışmışsın.Diğer çantalarına da baktım.Bir şey sorabilir miyim? Makinen sanayi tipi mi,yoksa ev tipi mi? Benim dikiş makinesi kat yerlerinde iğneyi aşağıya geçirmiyor.Atlama yapıyor.Senin dikişler gayet muntazam maşallah :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Cam güzeli, bu arada cam guzeli etiketine bakarsanız ne kadar aşığı olduğumu göreceksiniz 😉.
    Dikiş makinam ev tipi, Paff marka . Makinada dikilen kumaş tipine göre iğne seçimi önemlidir.Eğer uygun değilse problem yaşarsınız.Bununla ilgili bloger arkadaşların yayınları var, bir inceleyin isterseniz. Teşekkür ederim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir çanta.Çekilişe katılıp insanların şansını azaltmayım diye düşündüm :) Gençlerden birine çıksın da bu çanta,motivasyonları artsın diye düşündüm.Bu arada mutlu mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül hanım. Aaa olur mu, sanki siz yaşlı mısınız? Bence hemen katılın, sizin yazılardan motife olur onlar😁😁. Hepimize mutlu yıllar olsun, sevgiler😘💕

      Sil
  6. Ellerine saglik, yine 10 numara iscilik yapmissin. Insallah bol satislarin olur.
    Yeni yil sana kalbindeki butun dileklerini getirsin. Kocaman optum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mevludecim. İnşallah diyelim.Sanada arkadaşım, gülücüklerin eksik olmasın😘💕💕

      Sil
  7. İlk gördüğümde hayran olmuştum kazananı ig de gördüm çok şanslıymış valla güle güle kullansın seninde elcağızların dert görmesin maşallahhh.
    İyi, mutlu ,sağlıklı seneler hayatım.

    YanıtlaSil
  8. Bu geyikler çok asiller sizin gibi...
    Senin eserler tescillenince,eşin beyefendi sana yetişmek için gerçekten,sanatçı gibi çalışmış.
    Tebrik ederim,kendisini.
    Türkan ah Türkan öptüm seni.

    Ve ;
    Hilmi'min o koca koca güzel ellerinden...Kocaman ÖPTÜM.💒💒💒

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Merih ablacım,beyfendi beni çoktan geçtiler.😊😊
    Hilmiye pamuk öpücüklerun iletildi, sevgiler tatlı kadın😘💕

    YanıtlaSil
  10. Canlar MERHABA ;
    Dileğim iyi olmanızdan yana ,tüm dualarım güzel insanların iyi olmalarından yana.
    Ancak sessizlik olunca korkuyorum sevdiklerimin başında kötü bir şey olmasın.
    Hilmi'im ve tüm aileye sağlık diliyor sevgilerimi bırakıyorum.
    Türkan'cım çok öptüm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...