24 Mayıs 2017 Çarşamba

ANNESİ DİKER , KUZUSU GİYER

                       Kuzusuna dikip fotoğraflarını çektiğim elbiseler gelsin.

1. Elbise ; kumlu krep kumaştan, boydan astarlı, kolsuz.
Kalıp; standart kuplu kalıp vücuda göre düzeltildi.
Astarda jarse kullanıldı.


                     2.  Elbisenin kumaşı bursakumaspazarin dan,
                     Kalıp; kuzusu belirledi, annesi çizdi....
             

                                                    Ayy kızım bir terlik giyeydin...
               
                       İstek üzerine kalıp hazırlandı, prova sırasında düzeltmeler yapıldı.


Elbisenin roba kısmı çift kesilerek, korsaj kısmına kadar astarlama yöntemiyle çalışıldı.
Bel kısmında yandan gizli fermuar dikildi.

 İç kısımların fotoğraflarını çekmiştim aslında bir türlü bulamadım, yanlışlıkla sildim galiba.😩


                             
                                Ön yakada  anne kotası uygulandı 😊😊, arka derin v yaka.
                   



            3. Elbisenin kalıbı Burda dergisinden, 2006/06 116 nolu model
            Ön kısmında pencere şeklinde açıklık vardı, kapatıldı.. Modelde arka etekte pile beğenmedik onu da kaldırdım. Kol oyuntuları düzeltilmesi illaki gerekiyor.
Güle güle giy kuzusu...

23 yorum :

  1. Öncelikle Maaşallah diyeyim:))
    Ellerine sağlık modeller şahane renkler tonlama gibi olmuş :)Filler şans getirsin kızımıza
    böyle ayardı düzeltme işlerini çok yapamıyorum çiz biç dik giy tarzı çok işlem gerektirmeyenlere ancak kalkışabiliyorum ben çok çok beğendim.
    arkada derin V nefis olmuş. sağlıkla giysin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice hanım.
      Ben de sizin ördüğünüz tığ işi arabayı görünce, aynı şeyleri düşünmüştüm.
      Nefis demi:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık Türkan Hanım çok güzel olmuş... Kendimden bilirim annemin diktikleri benim için hep çok özel olmuştur, kızınız da aynı şeyi hissediyordur eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özel oluyor, annemin çocukluğumda diktiği elbiseler güzel anıdır. O dönemlerde tekstil bu kadar gelişmiş değildi, sene 70 sonları.. Sarı elbisemin detayları bu gün gibi aklımda :))

      Sil
  3. Çok güzel dikmişsiniz elinize sağlık maşallah kuzunuza da çok yakışmış...Mağazadan alınmış gibi muntazam duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Şimdilerde maliyeti azaltma adına itinasız dikilmiş kıyafetler görüyorum mağazalarda :))

      Sil
  4. Harika annesinin ellerine sağlık kuzusuda güle güle giyimsin çok yakışmış hukuk adamına...

    YanıtlaSil
  5. Ne kiskanicam beee. (Sema ben seni issiz bir yerde illaki yakalarim:)))
    Turkancigim sahane olmuslar bayildim. Ellerine saglik, ama kota kullanilmayaydi iyiydi. Gence onlar, yas biraz daha ilerleyince sen istesende onlar giymezler:)) Semacigim sende guzel gunlerde kullan kuzum. Cok yakismis. (gerci bana daha guzel yakisirdi ama neyse:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaann neyi var kıskanılacak:))
      Beyşehir için 1 haftalık zorunlu kota, toplum baskısı ne yaparsın Mevlude. Sonrası özgür kız, kim tutar yay kızını;))
      İdare edelim artık:))

      Sil
    2. Hah iste ben de yay burcuyum, ozgurlugumuze dokundugunuz an soguruz biz. Gelemeyiz dar kaliplara:))
      Hic kara kuru zayif cemlimsiz bisiii iste, ne kiskanacagim:)))

      Sil
  6. Elbiseler çok güzel ama yine de ben içindekini şöyle yanıma alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulabilsem ben alacağım yanıma, özledim kuzusunu:))

      Sil
  7. Sema'cığım çok güzelsin Allah işini rastgetirsin,güzel insanlarla karşılaşır,hep mutlu olursun inşallah.

    Türkan'cığım ellerine sağlık,harika olmuş,hepsi.
    Kalıplar da çalışır ve tasarımlarıda kendi yapar benim kardeşim,maşallah sana.
    V sırt dekolte yerinde-gögüs dekolte bence de böyle çok iyi olmuş.
    Kıyamam ki ben o kuzulara,denk gelmesinler kem gözlere.
    Terlik giymiyorlar haklısın,üşümesin hiç birinin ayacıkları.
    selamlarımı bıraktım,öptüm seni-Sema ve Yakışıklı oğluşu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Merih teyzesi.
      Ahh ben daha neler yapacağım da zaman yetmiyor zamannn;))
      Dekolte onayını aldık blog annemizden:))
      Kuzular iyi de babamıza nazar değdi galiba.
      Bizde öpüyoruz en kocamanından:))

      Sil
  8. Çok güzeller, kumaşlara da bayıldım, elinize sağlık ancak paylaşımlarınız uzun süreden beri panelime düşmüyormuş şu an farkettim. :( bakalım düzeltmeye çalışacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bazen bende de benzeri sıkıntılar oluyor. Bir bakıyorsun blog listem yok, bir bakıyorsun blog trafiği..

      Sil
  9. her şey çok tatlıııı herkeees :)

    YanıtlaSil
  10. Elbiselere bayıldımm, özelliklede filli olan en favorim oldu diyebilirim ( fillere olan aşkımdan tabii). Kızınız güzel günlerde sağlıkla giyinsin inşallah, Allah bahtı güzel olanlardan eylesin kuzunuzu ve tüm kuzularımızı tabii 🤗🙏 Allah nasip etsin benimde kuzularımda böyle büyüsünlerde bende onlara kotalı kotalıı elbiseler dikeyim 😂😂😂🙏💓😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Nehri Marifet, tüm kuzucukların bahtı açık olsun.
      Kızınıza diktiklerinizi gördükçe hep Sema'nın küçüklüğünü hatırlıyorum, zaman o kadar çabuk geçiyor ki.. Bir bakmışsınız genç kız olmuş. Diktiklerini ben de annanne modunda izlerim inşallah. Ayyy çok hoşuma gitti ... belki torunlarıma dikerim nasipse...

      Sil
  11. Emeğinize sağlık gençlere her şey yakışır mutluluk içinde giysin kızınız .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...