16 Mayıs 2017 Salı

OĞLUMDAN GELEN KUTLAMA

      Benim can parem , yüreğimin yarası, güç kaynağım canım oğlum 20 yıldır beklediğim hatta beklemekten yorulup vazgeçtiğim anda  anneler günümü kutlamış.  Yetmemiş sabah erkenden kır çiçekleri toplamış annesi için.
Nasıl mutlu oldum bilemezsiniz.. Şaşkınlık , gözyaşları , sevinç duyguları hepsi aynı anda yaşandı.



Tabii oğluma bu konuda Merih teyzesi yardımcı olmuş.
Hani herkesi  anne gibi yüreğine sığdırıp okşayan, doğa sever, şiir ruhlu kadın var ya işte o kadın.

Ve bende kendisini bu özelliğinden dolayı BLOGERLARIN ANNESİ seçiyorum.
 İtirazı olan var mı ??? 😊😊



           Merih ablacım, bize özel  bir gün yaşattığın için hepimiz teşekkür  ediyor, sevgilerimizi                        gönderiyoruz.
         Yılın annesi seçerek ayrıca onurlandırdın .


 
                                             Sen çiçekler kadar güzel, orkideler gibi özelsin.


       
                                                    Çok ama çok seviliyorsun bunu bilesin.


                  Tüm arkadaşların anneler gününü gecikmeli kutluyor sevgilerimi gönderiyorum.

                                                   ............................................

                      Gecikmemin sebebi ise kadın olmanın özeti aslında..

85 Yaşını aşmış kayın validemin evinde tadilat sonrası derinlemesine yapılan temizliğe yardım ve günlük sorumluluklardan zaman bulamamak.
 Anneler günümüz,  yaşına rağmen halen bir şeyler yapmaya çabalayan ulu çınarımız, iş için gelen bayan ve ben, yani 3 anne çalışarak geçirdik, hatta ertesi günüde...
     O yüzden yorumlar için zaman ayıramadım, çok özür diliyorum. 

                       Eee madem temizlik yaptık mis kokumuz size de gelsin.



























Ne denir? Güle güle kirlen 😊 😊
                                 

20 yorum :

  1. Gecmis anneler gnünüz kutlu olsun.Hilmiyi tebrik ediyorum nasil da duygulandirdi beni :) hem merih ablada hemde burda sizi defalarca kutlamak istedim.Yüreginize saglik hepinizinde 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun arkadaşım. Bende oldukça duygusal bir anneler günü geçirdim. Teşekkür ederim aslında bazı istisnalar dışında pek çok annenin yaptıkları benim ki .
      sevgiler

      Sil
  2. Türkan ah yok mu O TÜRKAN yine naiflikten-zarafetten-vefadan ödün vermedi yine gerçekten.
    Kuzummmm benim kurban olurum ben Hilmi'mi bize veren ALLAH'a ve o sessiz ama çooook sesli diline-o kocaman ellerine,el vermeseydi cesaret eder yazar mıydı ?
    Merih teyzesi.
    Hepininz o kadar güzelsiniz ki,aldım aldım teşekkürlerinizi kalbimin en güzel köşesinde sakladım ki bana kalsın,arada çıkarıp koklayıp can bulayım diye.
    Ağlamak yok dedim ama beni ağlattınız şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir ruhlum yine döktürüyorsun.
      Bizde de saklı Merih abla hayatımız boyunca kayıtlı anı olarak kalacak.
      Ağlamakta gülmek kadar ihtiyaçmış, gözyaşları sadece duysallaştığımız anlarda kalsın yeter ki.

      Sil
  3. Orkidelerime ayrıca çoooook teşekkür ederim yaaaa.... Ne güzeller.
    TÜRKANNNNNN.
    Seni seviyorum kendi büyük yüreği hala küçük kız....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi Merih ablam .
      Onlara özenle emek emek bakıldı, coşkuyla sana sunuldular.
      Ben de seni sevgiiilimmm..

      Sil
  4. O 85 yaşında ki gelin gibi evi olan hatunuda yerim ben...İyi mi...
    O nasıl bir zerafet evi öyle,yaaaa... MAŞALLAH...yazacak kelime bulamıyorum.
    Ellerinden öpüyorum.
    Tencere yuvarlanıpda kaynanasını da bulurmuş ya valla siz de öylesiniz...
    Ben de Türkan'cım daha birtanecik gelinciğim var kendisi Çin'li olmasına rağmen tıpkı ben gibi oğlum adına,kendi adımıza o kadar mutluyuz ki...!
    Allah herkesin evlatcıklarını korusun,içinde de bizimkileri,
    Hep beraber mutlu olmaya dualarla,gideyim ben iyisi bugünün keyfini çıkarıp,Hilmim,benim oğlan ,kızçeler duymasın gizli içiyorum zaten kahvemi ve yanında bir tanecik şöyle taaa Amerikalara doğru oğluşumun burnumda tütütüğü yerlere...SUSTUM...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelinlere taş çıkartır o hatun. Eşini ve 2 oğlunu toprağa vermiş, yaşama azmiyle gıbte ettirir herkese. Yüzbin kere Maşallah..Teşekkür ederiz.
      Biraz öyle olmuş..
      Öyle mi, ne güzel.. Oralı buralı olmuş hiç önemli değil zaten. Mutlular mı? mesele o. Mutluluğunuz daim olsun inşallah.
      Gizliden içilen kahveden haberleri olmasın , aman ablam dikkat et sağlığın bozulmasın. Ooyy evlat hasretii ..oğluşunun iyi haberleri hasretine ilaç olsun.. Suskunluğunu dinledim...

      Sil
  5. Ohhh misler gibi olmuş, güle güle kirletsin hakikaten ♥

    Merihcim bir tanedir güzel yüreğiyle, yazısını hoş bir tebessümle okumuştum bende...
    Sizinde anneler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz.
      Öyle hakikaten..
      Hepimizin arkadaşım.

      Sil
  6. Anneler gününüzü içtenlikle kutlarım. Engelli olmak kadar engelli annesi olmak da zordur. Hele bir de bakıma muhtaç olana yardım elini uzatan annelerimiz onlar yılın annesi olmayı hak edenlerdir. Yazılarımda engelliler ve engellilerin sorunlarına mümkün mertebe değinmeye çalışıyorum, engelli gözüyle. İzninizle takipteyim. Selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Mukaddes hanım, teşekkür ederim.
      Merak ettim yazılarınızı en yakın zamanda gelip okuyacağım. İzin ne demek aksine memnun olurum. Selamlar

      Sil
  7. Sen ozel bir annesin Turkan. Hilmiyle ilgili yazini okurken aglaya aglaya kanim sana daha deli akmisti. :)
    Hilmiye ve sana allah uzun omurler versin, kocaman mutluluklarla...
    Kayinvalide evi ne hos, dantellere bayildim. Helede o camdakine:)
    Gule gule kirletsin ne diyelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mevludecim. Amin
      Kayın validem çok güzel danteller ördü yıllarca , bu kış artık gözlerim ağrıyor deyip sonlandırdı. Sema ya ördüklerini görsen ayılamzsın:))
      yle diyelim:))

      Sil
  8. Sevgili Merih'in blogundaki duygu yüklü yazısından sonra nice mutlu anneler günü yaşamanı diliyorum ellerinize sağlık kayınvalidenin evi misler gibi olmuş hele o danteller anne evlerini hatırlattı dediğini gibi güle güle sağlık ile otursunlar evlerinde Hilmi'ye kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize inşallah Nevcihan hanım.
      Evet tam anne evi, teşekkür ederiz. Bizden de sevgiler

      Sil
  9. Güzel güçlü anne sana ve ailene 41 kere maşallah öyle tatlı görünüyorsunuz ki uzun yıllar birlikte huzurla günler yaşayın Hilmiyi özellikle kocaman öpüyorum Merih teyzesinide bloggerlerin annesi olmasını kutluyorum ne iyi düşünmüşün canım helal sana.
    Dnteller yıkılıyor ev misss gibi ne şanslı kayınvaliden allah sağlıklı ömürler versin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayselcim , Hilmiye öpücükler iletilecek şuan uyuyor kuzusu..
      Hem de ne yıkılıyor, az kalsın ben de ütüden yıkılacaktım:)) Aminnn

      Sil
  10. Maaşallah canım benim Merihin yayınını okurken de çok duygulanmıştım. Rabbim acılarını göstermesin evlatlarımızın. Fotoğraflarından sevdim öptüm kuzumu.
    Anneciğinin göz nuru bu danteller sanırım çok beğendim canım nasıl güzeller böyle görünce i.içim gidiyor kullanmaya gelince kaçıyorum:)) Maaşallah sağlıkla kullansın ellerinden öpüyorum teyzemizin. sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  11. o danteller gerçek mi, el yapımı mı 0_o ?
    ne güzel bir gün olmuş sizin için :) hep mutlu olun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...