16 Haziran 2017 Cuma

ELBİSEYE GELLL ELBİSEYEEE

       Her birine ayrı başlık atayım diye beklemekten biriken bebek elbiseleri niyahet huzurunuzda.
En son yaptığıma ayrı başlık atayım diyorum, o ayrı güzel oldu. Bakıp akıp seviyorum çocukların oyuncaklarla oynadığı gibi


İlk elbisenin roba kısmı makine örgüsü. Annemden rica ettim hoop beş dakikada ördü. Örgüyü kumaş gibi kullanıp penye ile astarladım. Sonra dikimi süslemeleri yapıldı.Tokalar ihmal edilmedi.
 Tombiş bebişin donuna ne demeli😊😊
 


       Diğer elbiselerin tığ kısmını komşum  torunları için örmüş . Biri 5 yaşında diğerleri üçüz, eder 4 torun, biri iki hediye ederim derken cıvıl cıvıl elbiseler çıktı ortaya







  Bunlar büyük torunun, biri prenses elbisesi olacakmış o yüzden uzun, sonradan pembe düğmelerde dikildi. Prenses hanım çok beğenmiş, güle güle giyilsin.

25 yorum :

  1. Eh bu kadar olur gercekten. Ellerine saglik. Cok guzel olmuslar. Etek de dugmeli olunca daha bir butunlesmis. Sevdim bu fikri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin hanım. Giyimi kolay olsun diye düşündüm, çocuklar pek sevmez ya elini kaldır kolunu kaldır. Aç düğmeleri rahatca giydir.

      Sil
  2. Giydirip sıralayacaksın yan yana oyy yemelik olurlar yemelik. Ellerine sağlık. puantiyeliyi yeni gördüm hepsi birbirinden güzel. sağlıkla giyilsinler.
    Kışa da yarım kazak altına pazen ohh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tam yemelik..:)) Teşekkür ederim. Diğer diktiğim öyle, fırfırlı kolları var kumaş kadife..

      Sil
  3. Ama ne kadarda güzel olmusss :) ay bayildim benim kizimin yok :) eline saglik 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... benim kız da bunları giyme yaşını geçti,hoşuma gidiyor dayanamayıp yapıyorum. Kırmızı olanı vermeye kıyamadım..

      Sil
  4. Sevsinler bu elbiseleri. Yine dokturmussun masallah, ta hani benim premses elbisem:)) Tombul bebegin donuna ayri bayildim, bakip bakip sevdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döktürürümm hep:))) Aaa sana prenses elbisesi olur mu hiç?)) Sana cadı elbisesi dikeceğim:)) amaaa TATLI CADI;)))

      Sil
    2. hahahahahaaaa tamam olurrrr, cadilarinda belki kendi aralarinda premsesleri vardir:))
      Oda ben olurum " cadilar premsesi MEVLUDEEEE" :))))

      Sil
  5. Çok güzeller... Annenizin de sizin de elinize, emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bir şeyler üretmek ve geçip karşısına seyretmek büyük bir hazdır, öyle değil mi?
    İlk tasarladığım ve hesaplarını yaptığım projenin ayağa dikilmesinde yaşadığım bir hazdı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Halil bey, evet aynen öyle... Demek sizde üretmenin tadını aldınız:)) vazgeçilmez lezzet:))

      Sil
  7. Türkan'cım çok güzel olmuşlar, bayıldım. Eline sağlık, senin de, annenin de. Özellikle ikinci mavi olanı çok beğendim. Elbisenin deseni, renkleriyle mavi roba çok uyumlu olmuş. Kırmızı ve yeşiller de çok güzel. İnşallah bir gün butiğin olur tüm kalbimle diliyorum. Sevgiler.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet mavinin ayrı güzelliği var.
      Ne güzel bir dilek daha önce Merih abla da benzeri dilekte bulunmuştu. Bu güne kadar olamadı bazen istemek yetenekli olmakta yetmiyormuş hayallerin gerçekleşmesine.. Belki sizlerin samimi dilekleri sayesinde gerçek olur. SEVGİLER

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel, bilhassa yeşil olanlara bayıldım.:)
    Hem model olarak hoş hem de kumaşlar pek afili.
    Elinize sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mukaddes hanım,kızlarda afilli şeyleri pek severler :))

      Sil
  9. HEPSİ BİRİBİRNDEN GÜZELLLL elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  10. pek tatlı olmuşlar. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten hepsi çok başarılı. Ve nedense ben kız çocuklarına robalı elbiseleri çok yakıştırıyorum.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Emeğine sağlık renk geçişleri çok güzel yaz aylarında büyükler için bile şahane olur.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...