10 Temmuz 2017 Pazartesi

ANA-KIZ

                                   1 Aylık aradan sonra tekrar merhabalar...


Ben diyeyim ana-kız siz deyin abla -kardeş
Bayramda elbiselerimizi giydik sizin için pozlar verdik.
Verdik vermesine bir türlü size kavuşamadık.
Benim işim narin, bugün olmazsa yarın...
Kısmet bugünmüş...



Kuzusunun elbisesini daha  önce yayına almıştım.
Tekrar hatırlayalım;  Filli empirme kumaş, kalıp türkanaözgü,
Etek uçları üçgen kesim parçalı, bedene oturan üst kısım belden korsaj,
 arka ve ön  v yaka.



 Benim elbise , boydan parçalı yine empirme kumaş,
 Kalıp; 1995- Aralık Burda sayısı , model nosunu not almamışım.
Kol kalıbında değişiklik yapıldı.
Modeli o kadar çok sevdim ki aynı kalıptan 3 elbise diktim daha da dikeceğim...


                        Etekleri savurmak için çocuk olmaya ne gerek...
                         Bayram geçti gülerek...



 Eeee bahçede poz vermesek eksik kalır....

 
                                 Bu ifade neyi anlatır ?? 😊 😊



                 
                                   Gecikmeli olsa da bayram ikramımızı  da yapalım.



Ev yapımı erik suyu, su böreği, kıvrım ve kömbe ikramımız olsun.
Aaaa unutmadan dantel örtüm en gözde işlerimden...
                                               ..................................................


                       Gül sezonu boşa geçmedi, şerbet, reçel ve gül suyu yapıldı....


                      Her gördüğüne gözü düşer, süt reçeli kahvaltıda güzel gider...

                                                Eee Türkan tarifleri nerede? 😊 😋

25 yorum :

  1. Anne kız olamaz olsa olsa abla kardeş olur. Maşallah diyorum, elbiseler, bahçe, reçeller, börekler hepsi çok güzel. Eline sağlık Türkan'cım, senin bu kadar marifetli olduğunu bilmiyordum. Süt reçeli ilk kez duydum. Harikasınız. :) Güle güle giyin. :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genetiksel genç gösterme bu yaşlarda iyi oluyor. Annemle bana da aynısını söylerdi. Abla- kardeş teşekkür ediyoruz.
      Süt reçelini 2 sene önce de yapmıştım, bu kez keçi sütü kullandım. Nefis oluyor sizde deneyin. Yapımı zor değil sadece zaman alıyor. Sevgiler

      Sil
  2. ay süt reçeli biliyom annem verdi. sütü kaynatıp içine sakız konuyomuş. siz de bayram şekerleri olmuşsunuuuuz :) mutluluk ve huzur fotoları olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sakız koymadım bir daha kine aklımda, sadece süt- şeker- karbonat var.
      Teşekkür ederizzz şekerimmm:))

      Sil
  3. Maşallah abla- kardeş demek daha uygun... Çok güzel elbiseler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Evet, ben de abla kardeş diyorum, elbiseler harika, ikinizinki de çokk yakışmış:) Tatlılar börekler, mmm, nefis görünüyor, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla- kardeş teşekkür ederiz Gökçecim.

      Sil
  5. Portakalları çok sevdiğim için,hep turuncudur elbiselerim,
    Ben bu rengi pek çok severim,
    Türkan'ı sevdiğim için,yaptığı her şeyini güzel,
    Kızçesini kendisi gibi güzel bulurum,
    Yaptığı reçelleri yemekleri yemiş kadar olur mest olurum...!
    La la la lay lay lay looooommmm....

    Ront kızları ben ve Hilmi'm sizi alkışlarken ellerimiz acıdı yaaa...
    Çekilin sahneden bakiyimmm..
    Kıskanç kızlar,Hilmi'mle ben kafkas oynarken nereden çıktınız siz,
    çirkinlerrrrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ront kızlarıı:)) ayy alemsin Merih abla
      Çekildik kenara sahne sizin başlasın kazaska...

      Sil
  6. Çok şık olmuşsunuz.Elbise dikme becerinize hayran oldum.Gülümseyen yüzünüz de hiç solmasın :)

    YanıtlaSil
  7. Harikasiniz kuzum yaa maasallah saglikla giyin bayram icin ben de tej kalptan 3 pantolon diktim bir de keten elbise ama uzerimde fotograf cekecek bulamadan geldim Diyarnakirlara giydikce ceken bulursam ilerde yayinlarim artik aynadan cekmesi de zor geliyor😄😄
    Parcali elbise kalibini cok seviyorum elimdeki eski burdalarda olacak artik kiloyu 70 lere cekebilirsen bu kis odullendiririm kendimi😄😄 se giler sizlere ve yakışıklı ogluma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice hanım. Aynen fotoğraf konusunda ben de gecikirim. Mesela elbisem geçen seneden ancak nasip oldu fotoğraflamak. Aynadan çekme konusunda Nurten hanım usta, o kadar denedim bir türlü çekemedim.
      Parçalı elbise her beden için uygun aslında, annem 52 beden dikip dikip giyer. Vücudu daha güzel gösteriyor. Oğluşa selam iletildi, bizden de sevgiler.

      Sil
  8. İki elbise de çok güzel, emeğinize sağlık.Güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  9. Süpersiniz anne kız tarzı harika iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. Harıka bir paylaşım olmuş. Elbiseler var, özendiren tarifler var.. Çok tatlı bir anne-kız var bir de :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin hanım, tatlılar değil mi?:))
      Sevgiler

      Sil
  11. Merhaba.. ne güzel bir blogun burası..Hemen elime iğne ipliği alasım geldi.Ana kıza da maşallah ,anlaşılan yetenek genetik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. hoş geldiniz Cam Güzeli.. en sevdiğim çiçeklerden biridir cam güzeli cıvıl cıvıl açar. Sizde seviyorsunuz ki bu ismi seçmişsiniz.
      Teşekkür ederiz, annemden bana geçerken problem olmamış.Bizim kızda maalesef el becerileri yeteneği yok. O dilekçe uzmanı :)))

      Sil
  12. Valla bravo on par akta on marifet. Cümlelerin kafiyeli düşürülmesi de ayrı maharet.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...