17 Ağustos 2017 Perşembe

ŞAL PROBLEMİ


      Merhabalar, size muhteşem görüntülerle geldim.
      Birde şal problemim var . Çocukluğumuzda okuldaki dolmak bilmeyen havuz problemlerini sonraki yıllarda çocuklarımızla   çözmekten gınaa gelmişti.
 Benim şalın hikayesi de tam problemlik, bakalım kim doğru cevabı verecek, doğru cevabı bilene şalı hediye etsem mi acaba? .... 😊 😉

Blogcu arkadaşlar bilirler kaplumbağa hızında işler yaptığımı. Özellikle tığ işlerinin tamamlanması aylarca sürer. Çünkü oğlumun özel eğitim seansları sırasında veli odasında onu beklerken örerim.
Öyle olunca bir türlü bitmez....
 Bilin bakalım şalı ne kadar sürede tamamladım ?


     Geçen sene yaz sonu başladığım şalı, haftada 2 saat süre örerken ip biterse, 3 ayda ipin gelmesini bekleyip aynı hızla örmeye devam edersem şal kaç ayda tamamlanmıştır?

 Bunun cevabını ben bilmediğime göre kimse bilemez...😊 😏
O zaman şal kuzusunun olsun....
Hani şalı verecektin diyenlere grafiği vereyim. İster kaplumbağa hızıyla örün ister tavşan...




                                 


         Bahçedeki filbahrinin dallarında sonra lavantalarımla bol bol fotoğraflar çektim size
         buyurun seyreyleyin.


     




























Bu güzel lavantalar , bahçede ekecek yer kalmadığı için kapı önüne ektiğim lavanta dallarının ürünü.








            O lavanta dallarıyla önce şal çekimi yapıldı sonra kurutulup demet yapıldı.


 Evimizin bir üst sokağında iş arkadaşım kaplumbağaya  rastladım.
Benim şalı ördüğüm gibi ağır adımlarla karşı tepeye ilerliyordu.
Aslında nasıl gittiğinin çokta önemi yoktu.

Kaplumbağa dağı aşmış mı? Aşmış
Ben şalı bitirmiş miyim? Bitirmişim.

                                                   ......................................

    Daha önce ördüğüm tığ işi çalışmaların bir kısmını  instagram sayfamda paylaştım.
Merak edenler buradan takip edebilir.
 Aynı zamanda yeni diktiğim çantalar,  dekupaj yumurtalar, sirke merakıyla yapılan yeni denemelerim orada, hobi severlere duyurulur.
                                              Hoşcakalın, sevgiyle kalın.
,

23 yorum :

  1. Çok güzel olmuş :) Çiçeklerle birlikte fotolar da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Şal muhteşem görünüyor, üzerine koyduğun mor lavantalar da öyle. Böyle bir şeyi bana yap deseler 3 yılda bitiremem:)))eline sağlık canım, çok zarif.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde abla, lavantalar ayrı güzeller değil mi?
      Olsun sende 3 senede bitirirsin. Saygılar...

      Sil
  3. her şey hepsi çok güzel çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil
  4. Hahahahahhahaaaa hicccccc kiskanmadim cunku sal kullanmiyorum:)) Kuzunun olabilir, hatta benimkileri bile alabilir:)
    Ama lavantalarda gozum kalmadi desem yalan olur. Sirklerde de oyle, ama encok sinan beyin yaptigi ince iscilikte kaldi:))
    Heeee sanki bu sefer seni kiskandim azicik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiççç inanmadımmm:)) Tamam hemen gönder şalları, neydi: vermeyen zenci:)))
      Bak öyle yada böyle kıskandığını itiraf ettin:)) Öreeceğimm dikeceeeğiim , görürsün sana neler edeceğimmm:)))

      Sil
  5. Ellerine saglik canım benimm. Ah tek isin sal olsa bur haftani almaz eminim olsun bitmis ya biz ona bakariz ustelik o bitene kadar araya parantez acanlari da biliyoruz:)))gec olsun guc olmasin kuzun saglikla kullansin ins.
    Gorseller de sal kadar sahane .sevgiler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice hanım, aynen önemli olan netice..
      İnşallah güzel günlerde kullanılır. Sevgiler

      Sil
  6. Lavantalarla şalın görüntüsü öyle güzeldi ki bir sonraki şalda öyle mi yapılsa fikri uyandırdı bende. Yani ben şal örebileydim :)

    Hızın ne önemi var, yaparken alınan keyif bambaşka. Üstelik bitirilebilmiş, daha ne olsun.

    Yalnız içimdeki matematikçi hemen hesaplamaya başlamıştı ayda sekiz saat diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Handan hanım, cevap yazmakta geciktim kusura bakmayın.
      Matematikçiden kaçar mı? çözüm için doğru yol... Tühhh şal elden gidiyor:))

      Sil
  7. Lavantalı çekimler tavus kuşu gibi olmuş atürkan hanımcığım,çook eski bir örneğe yeniden hayat vermişsiniz.Ellerinize sağlık,hangi hızla bittiğinin ne önemi var ki ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tavus kuşu tüyleriyle çekilmiş resimlerde vardı, çok olacak diye koymamıştım. Teşekkürler Sevda hanım.

      Sil
  8. Lavanta kokulu şalı kim örer tabii ki TÜRKAN.
    Ellerin dert görmesin.
    Sevdam doğru demiş tam bir tavus kuşu edasında,bu kadar emek bu kadar güzel olur.
    Aynı örnekten annem bana fiskos örmüştü,kullanmaya kıyamıyorum şimdi o elleri çok yorgun.
    Dilerim senin ellerin hiç yorulmaz,sen yine de yorulmadan yap emi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merih ablacım.
      Eminim annenin ördüğü örtü de çok güzeldir, anne emeği nasıl kıyılır.
      İnşallah...

      Sil
  9. Geç meç Bitmiş sonunda ya. Harika olmuş üstelik

    Mutlu Bayramlar.

    YanıtlaSil
  10. Yola çıkmış ve yolu tamamlamışsınız :) Daha ne olsun :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseyi yarı yolda bırakmamak lazım, değil mi?? teşekkürler

      Sil
  11. Epeydir hatırınızı soramadım.
    Hilmi'm nasıl..? Umarım her şey yolundadır,mevsimsel sıkıntılar hepimizde mevcut bu aralar,gülüşünüz eksik kalmasın,
    Sevgilerimi bırakıp kaçıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meriih ablacım, iyiyim bir sıkıntı yok, Hilmi de iyi.
      Bloğu ihmal ettim farkındayım, artık kış moduna girdik paylaşım yapacağım. Yazın balkonda açık hava sineması yaptığımız için bloğa çok zaman ayıramadım.
      Sevgilerini aldım saygılar ablacım.

      Sil
    2. Çok şükür..!
      Sefanız bol-keyfiniz çok-sağlığınız hep olsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...