6 Ekim 2017 Cuma

OLAY ..OLAYY....

     Merhabalar arkadaşlar, düzensiz uzun aralıklarla yapılan yayınlar ve nihayetinde Mevlüde'nin  etkinliği için 2 yıl önce diktiğim pançonun fotoğrafları ile karşınızdayız. Herhalde rekor sürede paylaşımla blog dünyasının rekorlar kitabına girmeyi hak etmişimdir.

 Aslında etkinliğin hemen sonrası kuzusu fotoğrafları göndermişti, ben onları beğenmeyip yayına almamıştım.
 Bu kez arkadan gelen ışık mışık demeden artık yayınlamak lazım öyle değil mi Mevlude!!!!😊











                Hatırlarsanız bir de kürk yakası vardı pançonun, istenildiğinde takıp çıkartılabilen.



            Ve etek; Annenin 25 sene önceki eteği.. Zaman çabuk geçiyor değil Mİ ??

18 yorum :

  1. Zaman geçiyor ve geçerken böyle güzellikler bırakıyor. İyi tarafı da bu galiba. Ellerıne sağlık. Çok güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tülin hanım, geçen zaman hep güzellikler bırakır inşallah. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bence kuzuna pek bi yakismis etek ablacim :) ayrica pancoyu hazir sandim cok güzel olmus bence ellerine saglik 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışmış diimi:)) Teşekkür ederim canım, sevgiler

      Sil
  3. Panço çok güzel, içindeki daha da güzel, eline sağlık.
    Kız, Türkan Begonvilli Ev FİNAL yaptı. sen gelmedin:( Seni çok aradı gözlerim...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde ablacım.
      Yorumunu görürce dizinin izlemediğim bölümlerini hemen okudum.
      Yazın bilgisayarla açık hava sineması yaptığımız için bloğa uğrayamadım. Öyle olunca sizleri ihmal ettim biliyorum. Artık balkon sezonu kapandı daha sık görüşeceğiz inşallah. Ayrıca gözler sevdiklerini arar ya, buna mazhar olmak onur verici. Sevgiler ablacım.

      Sil
  4. Olay gerçektende,annesinin güzeline de böylesi yakışır.
    Ellerine sağlık ben de dikmiştim ama ben daha çok giyiyorum,
    O etekler ne güzeldir kalem etek işte budur,kızçelerde zevkle giyer,uğur getirir anne giysisi,korur-kollar melek gibi ..
    Benimkilerde çok sever paylasırlar bayılırlar benim eskileri giymeye...
    Sevgiler güzellik.
    Hilmi'me selamlarımı,bir makas alarak yanagından iletmeyi unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merih ablacım.
      Bak açıdan düşünmemiştim, doğru korusun kuzumu.
      Hilmiye selamlar iletildi, makaslar alındı. SAYGILAR

      Sil
  5. Ama ama ben buraya yorum birakmistimmm:((
    Neyse ne yazdigimi unuttum yine yazayil o halde:)
    Gec olsun guc olmasin, temiz is 6 ayda cikarmis falan gibi atasozleriyle tatliya baglayalim biz bu isi:))
    O kadar diyorum sana Sema'ya degil bana diksen, ben sana aninda 50 yuzmilyon tane fotograf yollamistim:))
    Sema'cigim tabiki sana cok yakismis hayatim, tabiki kiskanmadim hep annenin abartmasi bunlar:))
    Sssttttt Turkan aramizda bak, sen bana dik, bana:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de oldu birkaç kez, yorum yok oluyor nedense..
      Bağlayalım Mevlüde, yılan hikayesine dönmüştü artık dimii :))
      Kıskanmamışmış:)))
      Tamam aramızda:)))

      Sil
  6. Kırmızı pançolu kız:)) ellerine sağlık canım bu en sevdiğim kalıplardan biri maaşallah anne kız mankenlerimiz de çok şekerler ne giyseler yakışıyor. sevgiler sağlıkla giysin.

    YanıtlaSil
  7. Türkannn merhaba atık bloglarımıza dönsek instagrama fena alıştık demiii ama kışı buralarda geçirelim ne dersin:))Sema ya pelerini çokk yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aysel, kolaycılığa çok çabuk alışıyor insan değil mi?
      Aslında bu ara Hilmi'nin sıkıntıları var, kafam dağılsın diye paylaşım yapıyorum. perşembe doktoruna gideceğiz,tekrar ameliyat diyecekler diye endişeliyim. Hakkımızda hayırlısı olur inşallah.
      Teşekkürler Ayselcim.

      Sil
    2. Rabbim kolaylık versin inşallah hakkınızda hayırlı olan nasip olsun canım delikanlımıza şafi niyetine şifalar diliyorum.
      Çokk samimi söylüyorum elişlerim net gezintilerim benimde sizlerle iki laf edip kafa dağıtmak için, hatta bir kursa gitsem diyorum.

      Sil
  8. Hilmi'me dualar ettim bolca.
    Kokladım öptüm,kucakladım gidiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...